Dobiega końca przeprowadzka referatów z starego budynku U.M. Reda przy ul. Puckiej. Wszystkie sprawy urzędowe załatwimy już w nowym urzędzie przy ul. Gdańskiej.
Od poniedziałku 21 listopada większość referatów przyjmuje interesantów w nowej części Urzędu Miasta Redy przy ul. Gdańskiej 33.
W nowym skrzydle znalazły się: Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi, Referat Bezpieczeństwa i Ochrony Środowiska, Referat Finansowy – Ewidencja Działalności Gospodarczej oraz Podatki i Opłaty Lokalne.
Wyjątkiem jest Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, który pozostanie w starym budynku przy ul. Puckiej do środy 23 listopada.
Budowa nowego skrzydła Urzędu Miasta w Redzie kosztowała blisko 5 mln zł. W nowoczesnym budynku znajdują się udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, takie jak winda, czy podjazdy. Przed budynkiem znajduje się spory parking, który powinien pomieścić pojazdy większości interesantów.
W ramach inwestycji powstał ogromny parking jak na taki budynek, ale już na pierwszym zdjęciu widać, że ludzie swoimi Daewoo i Fordami będą podjeżdżać pod same drzwi…
Na głównym parkingu były wolne miejsca, być może były to pojazdy robotników, którzy prowadzili jeszcze prace wykończeniowe w czasie gdy były robione to zdjęcie.
Co ciekawe w tym miejscu wieczorami parkuje pewien nieoznakowany samochód, o czym napiszemy wkrótce.
parking na 5 aut….
Na to są fundusze ale żeby poprowadzić chodnik i wylać asfalt przez całą ul.Polną by z dziecmi bezpiecznie do szkoły wędrować to na to nie ma,a juz nie wspomnę o autobusach które jeżdżą co 2 godziny od strony ul.12 marca Masakra co za komunikacja.
Reda się rozrasta a komunikacja się cofa. Jeden autobus w weekendy na 9 oraz okropnie skomunikowane Rekowo
Rekowo to pikuś przy Betlejem/Karłowicza
Chcecie na Polnej renowacji i chodnika to napiszcie pismo do P. Burmistrza z podpisami wszystkich mieszkańców ulicy, może spojrzy przychylnym okiem po skończeniu prac na ul. Obwodowej
Faktycznie, niezbędna inwestycja, a połowę Ciechocina po deszczu zamiast ulic ma rzeki
Absolutna racja
Nie ma to jak pierw pozbyć się stamtąd szkoły zawodowej i ścisnąć ja z technikum oraz liceum w jednym budynku a potem zrobić sobie „dwa pałacy” dla dup administracji. P.S. Dlaczego w ogóle całkowicie się nie przenieśli, tylko rozdzielili się na bardzo oddalone urzędy? To nie ma sensu w tak małym mieście…