Zdrowie

Wizerunek gabinetu w sieci – czy przekłada się na ilość i jakość Pacjentów?

Internet współcześnie jest obecny w każdej dziedzinie życia. Korzystamy z niego kiedy chcemy zrobić zakupy, sprawdzić rozkład jazdy lub gdy szukamy specjalisty, który zajmie się naszym uzębieniem.

Dla większości potencjalnych pacjentów wizyta na stronie internetowej lub profilu na facebooku danej placówki będzie pierwszym kontaktem z gabinetem dentystycznym. To właśnie on – pierwszy kontakt decyduje o tym, czy pacjent wybierze nasz gabinet, czy też pójdzie do konkurencji. Nie ma więc wątpliwości, że wizerunek w sieci i marketing stomatologiczny ma kluczowe znaczenie dla ilości i jakości naszych pacjentów.

Dotrzeć z informacją

Aby pacjent zdecydował się skorzystać z naszej oferty musi się o niej dowiedzieć. W tym kontekście dużo mówi się o pozycjonowaniu strony w google i nie da się ukryć, że jest ono bardzo ważne. Warto zadbać jednak również o to, aby nasza firma była obecna nie tylko w wyszukiwarkach, ale też na portalach społecznościowych (przede wszystkim na facebooku) i forach tematycznych – wiele osób szuka dentysty właśnie tutaj, licząc na obiektywne opinie innych internautów, którzy mięli do czynienia z daną placówką. Kampania informacyjna w sieci powinna być dopasowana do naszego targetu – tylko wówczas okaże się naprawdę skuteczna.

Zadbać o atrakcyjność

Dostępność linku do naszej witryny to jednak nie wszystko – należy również zadbać o to, aby osoba, która już się na niej znajdzie, pozostała na niej i zapoznała się z naszą ofertą. To najtrudniejsza część, ponieważ przeciętny internauta zatrzyma się tylko wówczas, gdy coś naprawdę przyciągnie jego uwagę – zamknięcie jednej strony i otworzenie kolejnej trwa zaledwie kilka sekund i nasi potencjalni pacjenci skwapliwie z tego korzystają. Bardzo ważna jest oprawa graficzna i przejrzystość strony – dotarcie do wszelkich informacji na temat placówki musi być proste i dostępne za pomocą jednego – dwóch kliknięć. Zarówno na stronie jak i na profilach w portalach społecznościowych, postarajmy się o obecność treści, które nie tylko przyciągną pacjenta, ale również sprawią, że będzie do nas wracał – promocje, konkursy, branżowy blog – wszystko to służy budowaniu więzi z klientem, zwłaszcza młodym i zamożnym.

Jeszcze o mediach społecznościowych

Jedną z najskuteczniejszych strategii pozyskiwania klientów jest zachęcanie do internetowej aktywności na naszym profilu pacjentów mieszkających w okolicy – wszystkie takie aktywności są widoczne nie tylko dla nas, ale również dla znajomych tych pacjentów. Jeśli więc uda nam się poprowadzić profil na facebooku w taki sposób, aby nasi pacjenci byli gotowi udostępnić nasze posty dalej lub przynajmniej kliknąć „lubię to”, to mamy szansę na powstanie efektu kuli śnieżnej.

Reklama

Reklama

Artykuł sponsorowany to obecnie najefektywniejsza forma reklamy. Zapytaj o ofertę reklama@moja-reda.pl lub zadzwoń 794 040 777

Dodaj Komentarz

Tutaj napisz swój komentarz